Tony Yayo Follow

Dumpin Out the Window lyrics

[Intro: {DJ Whoo Kid}]
Oh-oh-oohh! {"BLACK FRIDAY"!}
Oh-oh-oohh! {WHOO KID!}
Oh-oh-oohh! {THISIS50!}

[Chorus:]
I be dumpin' [gunshot] out the window with this one (yeah!)
Dumpin' [gunshot] out the window with this one! {HAHA!}
Dumpin' [gunshot] out the windoow!
Dumpin' out the windoow! {LET'S GO!}
I be dumpin' [gunshot] out the window with this one!
Dumpin' [gunshot] out the window with this.44! [gunshot]
Yeah! - With this.44!

[Interlude:]
Y'all niggas know who it is, it's the kid! {GOD-... DAMN!} [shot]

[Verse:]
The AR shoot better than the AK (BLLLAT!)
I shoot the 'K and start aimin' on wapoly. [shot]
Marc Jacob clothes they'll your body make (hahaha!)
The Bentley got a fat ass the Porsche keeps eyeing me. (YEAH!)
Jack-pot my niggaz like the lottery (bling!)
But it's a recession! - I stay with the 10 G's!
Bitch please the Unit gettin' guaped
On the highway European gettin' to the top! (BRRRM!)
We keep gettin' money God got us blessed (what else?)
Niggaz say we fell off but the world in debt!
It's like the world coming to an end (I swear this!)
Hurricane Ike just killed my best friend! {Whooo
Kiiid!}
This great recession the great depression (MONEY!)
Nigga build a bomb shelter to stock all your weapons! (yeah!)
It's like the safest place be right now is in jail (jail time nigga!)
Shawty only 15 and he squeeze that steel!
OG come home two weeks he killed
And he just made tha broadman like too real!

[Chorus:]
I be dumpin' out the window with this one!
Dumpin' out the window with this one!
Dumpin' out the windoow! (yeah!)
Dumpin' out the windoow! (I ain't lyin'!)
I be dumpin' out the window with this one!
Dumpin' out the window with this.44!
With this.44!

[Outro:]
Get killed that just motherfucka, man!
Niggas can't even buy new portrait out this motherfucka, man!
Niggas need gas... diper money!
It's real... recession!
"Black Friday" nigga! {DAMN!}

CAN'T FORGET... IKE! [gunshot] [beat stops]

Dumpin Out the Window Video

https://youtube.com/devicesupport: (video from YouTube)

Thanks to Daniella for submitting the lyrics.
Correct these lyrics

Comments on Dumpin Out the Window

Submit your thoughts

These comments are owned by whoever posted them. This lyrics site is not responsible for them in any way.

© to the lyrics most likely owned by either the publisher () or
the artist(s) (Tony Yayo) which produced the music or artwork. Details



All Artists A-Z

Elsewhere



© might belong to the performers or owners of the songs. Lyrics may be used for private study, scholarship or academic research only.
In accordance to the Digital Millenium Copyright Act, publishers may ask to have specific lyrics removed.
This is a non-commercial site. We are not selling anything. Details
Lyricszoo content, design, layout © 2020 Lyricszoo.